luni, 8 decembrie 2008

Poetry



Prolog


Printre lacrimi si suferinta

Dansatoare de balet

Tu si eu o fiinta

Un singur lucru cert


O lungime de ac

Sarim peste lac

Si mergem mai departe

Fara dar si poate


Imi esti aproape

Sunt a ta

Ai lacrimi pe pleoape

Eu nu te voi lasa


Fericire-I lucru sfant

Distractie ia-ti vant

Fericire suferinda

Fericire…murinda


In a noastra armonie

Castelul de nedistrus

A noastra pritenie

Un zid de nestrapuns


In urmatorii 4 ani

Ce vor marca

Multa cheltuire de bani

Tot nu ne vom supara


Si cand cortina va cadea

Noi tot vom juca

Si vom dansa in continuare

Valsul, oroare.


Si vom dansa la nesfarsit

Povestea vietii noastre

Si inghite insfarsit

Realitatea prostiei unei proaste.


Ale mele cuvinte dulci

Cu ale tale versuri

Lacrimi imi agita…

Si cand viata e in certuri


Si un sfarsit rezonabil

Draga lavee

Esti unul imbatabil

A mea prietena draga


A mea sfetnica posada

A mea sumbra sticla

A mea salvare sadica


Niciun comentariu: