marți, 9 decembrie 2008

As vrea sa fii


Si simt din nou
Cum picuri lichizi

Si translucizi
prelingandu-se pe petalele trandafirii
Obrajii mei...

Simt cu curg si cad

In amurg le vad
Si la rasarit

Pentru ca m-am trezit
Prea tarziu ca sa-nteleg

Prea tarziu ca sa regret

Si ce sa mai dezleg?

Nu sunt profet

Si doare cand in urma lor

Picurilor de izvor,

Ramane o dara argintie
A mea iubire sa fie

Si un nou strop de viata

Sarata...

Ca floarea in armata

Si surad discret

Si imi aduc aminte

Senzatii si cuvinte

Cand ma tii in brate

Ma simt legata cu ate
Si incerc sa patrund

In al tau albastru spre gri

Cerul meu....

Sa inteleg...si simt ca mie frig

Daca nu esti,daca nu esti aici
Si simt ca inghet
Daca o clipa te repeti
Simt cum mor

Daca o clipa zbor

Si uit de tot cand sant cu tine

Si de tot vreau sa uit

Pentru vesnicie

Sa uit

Un puls se mai simte
In cimitirul tau

Si in al meu

O inima ce bate

Slab....

In spate

Si aud pasii tai

Ma infior si ma sperii

Poate te-ai shimbat
Poate ai uitat

Cat de mult iti iubesc

Chipul ingeresc

Si ochii albastri-gri

Cerul meu as vrea sa fii

Pentru totdeauna sa fii asa de aproape

Si totusi departe

Dar sa te pot vedea

Mereu a ta...

Niciun comentariu: