sâmbătă, 13 decembrie 2008

Pentru tine


Stau aici de ani de zile....

Încuiată-n-trun coşciug...

Sub pietre care cedează

Lângă ai mei iubiţi eroi...

Lângă mine, zac tunete şi ploi

Iubiţii mei copii,

Al meu soţ,al tată lor

Acei rebeli nepoţi.

Care trăiesc după capul lor.

Visez oare sau poate mor...

Ale mele oase mă dor

Mă mănâca viermii de vie

Prin a mea...mantie purpurie...

Azi m-am ridicat

Să ajut a mea nepoată

Doamne ce fata

Suferindă si bună,

Am ajuta-o azi spre lună

Mă iubeşte şi mă caută

Să o ajut ,e disperată

Şi-a minţit părinţii,e suparată

Iubeşte...şi a fost inselată

Mai are timp,creşte!

Doamne ce fată.

Doamne al meu paznic, e o artă

Aici în cimitir mi-a adus, un...

Dar,Un lanţ si inima durând-o

Mă caută disperată,cu lanţul ca ghid

I-am arătat drumul când a ramas in vid

Un prieten vechi i-a rămas alături

Doamne sufletu-i plângea

Când lumina îmi arăta

Când mi-a făcut în dar

...Lanţul ei de buzunar

Durere scrie pe faţa ei

Lacrimi în ochii ei...

Se ruga de mine...să mă găsească

Îmi doream să o vad...

De mult!

A rămas cu date-n cap

A rămas cu fapte...de fapt

Îşi aminteşte moartea mea

Cum de...şi dorinţa mea

Să fiu lângă ai mei eroi?

Nu am cunoscut-o

Dar o cunosc acum

O lacrima...pe al meu mormant se face scrum

Rockerita în corset negru

Şi fustă....cât de funebru

Se plimbă prin cimitir

Mă caută şi eu nu respir...

Am luat-o de mâini

În parc

I-am şoptit la urechea

Dreapta, că o iubesc!

Da, acum ştiu cum mă cheama!

Onofrei Elena

20.08.1939

06.06.1989

Niciun comentariu: