duminică, 6 februarie 2011

Buna dimineata primavara!

Simt cum narile imi sunt absolut inundate de minunata temperatura de afara si incredibila mireasma de primavara proaspata, proaspata.

Anul 2011 cu bine cu rau a inceput si am trecut la cu totul alta viata, alta mentalitate, alti oameni, tinanda cont ca lumea mea a fost intoarsa cu fundul in sus de cateva persoane, care vor ramane anonime, am avut ocazia sa cunosc, sa stiu, sa vad, sa experimentez, sa ma indragostesc sau re-indragostesc de frumusetea si deliciul vietii, de a invata, de lume noua si veche, de ura, de tot ce poate simti un om in decursul unei vieti.

Au trecut deja 2 luni si viata e buna, chiar poate prea buna, mica mea escapada din coltul asta de lume a fost absolut geniala, si abea astept sa revad oamenii aia care in maxim o zi, mi-au facut inima sa creasca de bucurie si sa imi fie enorm de dor de ei. Brasoveni nebuni ;;).

Dar acum acasa, am revenit la realitate, am revenit la familie, la Bac, la voi.... nu foarte incantata dar destul de traumatizata de "dulcegariile voastre" ma rog, fie inca cateva luni.... si prind in sfarsit aripi...

Fraza serii: Noi suntem geniali!


(asa ca sa nu va plictisiti)

Niciun comentariu: