miercuri, 12 martie 2008

Purple VS Red

Acest articol poate nu va fi aşa de interesant ca şi tema propusă de colegii mei, probabil chiar de loc dar pentru mine are o relevanţă

Acum 2 veri în anul 2006 culorile mele favorite erau negru alb şi roşu.
Vara trecut am fost ispitită de combinaţiile mov negu mov alb mov verde în principal culoarea mov! oarecum am trecut peste obsesieile pentru absolut orice chestie mov acum puţin mai laid back dacă pot zice dar tot obsedată şi atunci întrebarea mea este de ce am renunţat la negru şi roşu şi am ajuns la o obsesie cu movul, atât de disperata încat am căutat şi pe wikipedia şi am găsit dar nu mi se pare că psychedelic purple e chiar purple e mai mult roz.
În principal am o obsesie pentru aceasta culoare dar trebuie să recunoaştem că e prea tare!

Un comentariu:

Bum Atom spunea...

where's the red